KP sänder live från dagverksamheten Delfinen

[2013-03-13 kl. 09:58-2013-03-13 kl. 11:15. Transkribering av autentisk konversation]

Kerstin Håhåååå

Siv Lammongar heter de där jag kommer ifrån

Lammongar och dejres mamrar

Kerstin Äru från Gotland eller?

Siv Typ

Kerstin På ricko?

Siv Inavlad och jävlig

Kerstin Har aldrig vetat

Visste att det st nåt

Siv Inget jag är stolt över

Kerstin st=var

Lite eljest

Siv Men jag känner att vi har nått dit nu?

Kerstin Vad betyder det ens? ”Eljest”

Siv Du använde det rätt

Kerstin Till lamm?

Siv Lite udda tänker jag?

Circle of trust

Kerstin Hade för mig det

Maggan *sitter på tråkigt jobbmöte och skakar av återhållet skratt*

Carina Men. Gud.

Kan vi aldrig umgås på ett moget och normalt sätt??

Siv Det heter ”men guuuuuuuuud” faktiskt.

Har du od:at kaffe?

Carina Svenskans långa vokaler är en kulturyttring jag värnar om. Blatte lover!

Kerstin Mumma

Siv Sär-(skrivar)-slampa

Siv Men hörrni denna: en föreläsare berättade om sitt arbete som AO-psykolog.

Hon har 35 000/månaden i grundlön.

Carina Du gör väl lavemang? Man måste lavemanga när man bantar, bajsa är key

Kerstin Gallimattias

Carina Vad är AO?

AMO?

Kerstin HAHAHAHAHA

Siv Och så provision på det. Som mest hade hon tjänat 75 000 en månad

Kerstin AMO har en egen psykolog som hon pröjsar 35k

Carina Hon är så jävlig så hon tar upp en hel psykolog på heltid

Kerstin Hon tar sig råd

Carina Oj!!!!

Siv Den är lite ologisk men det är alltså Arbete- och Organisationspsykologi

Carina Tar sig råd jag dör

Siv Varför ska man lavemanga? Blir man verkligen smal av det?

Kerstin För att bli smal

Carina Men gud vad bra, eller jag menar guuuuud vad braaaaa

Siv Hinner kroppen inte slurpa i sig snasket?

Haha

Carina Ja, du måste bajsa mer än du äter

Siv Blev så jävla sugen

Kerstin Det handlar om bajs in-bajs ut

Siv På pengar! Ej lös avföring.

Haha

Carina Ja förstår det!

Siv Men ALLVARTIGT. Lavemang?

Carina HAHA

Lav is in the air

Sa tubgirl

Kerstin Lava röven

Flåt. Gick för långt.

Siv BLATTE-LAVVER!!!!

Kerstin Brukar aldrig säga röven

😦

Carina Man kan inte gå omkring och bära på bajset

Kerstin I carried….

Siv Men hur fort efter föda lavvar du den lille brune?

Carina A waterlavemang

Nej jag gör det varje dag, för att jag tycker det är kul. Om du verkligen vill ha ut skiten snabbt måste du laxera

Men det är inte lika kul:/

På tal om psykolog! Är så sund. Kommer snart sluta gå

Och därmed spara 35 k per månad

Kerstin Är du frisk?

Siv Vad är skillnaden? Varför är det kul?

Carina Att jag ska behöva förklara detta.

Det ena tar du oralt

Det andra är inte en tandborste

Siv Är det lavve i pruppen? Det är kul för att man kan be personalen demonstrera?

Carina Usch kanske egentligen inte är det bästa, kanske är jag som är bajsfixerad

Siv Vecka efter vecka?

Kerstin Bajs är det renaste som finns

Carina Ja, alltså jag skrattar så mkt nu

Kerstin 😀

Carina Att man inte ska få ta med sig bajs på café

Kerstin Hahaaaa ja men bajset måste lära sig sociala koder

Siv Jag tycker att det är hemskt behagligt att samla ihop och släppa ifrån mig en rejäl ”kloss”. Fast och fin så man bara torkar lite för syns skull. Känns så rent i själen efteråt.

Etiketter: , , ,

Ett svar to “KP sänder live från dagverksamheten Delfinen”

  1. estelle's dressy dresses long island Says:

    That is a beneficial viewpoint, nonetheless isna?t make every sence whatsoever dealing with which mather. Any method thanks in addition to i had make an effort to share your current post straight into delicius but it surely is apparently an issue using your websites is it possible to you should recheck this. numerous thanks once again.

Kommentera

