20130322-172648.jpg

Jag kallar mig Sessan. Jag har tappat 15 kg. Fråga mig vad du vill.

18 svar to “”

  1. Clementine Says:

    Hur?

  2. Amanda (Alla har en bok) Says:

    Varför?

  3. Ksomivem Says:

    När kommer du till Gbg?

  4. Ksomivem Says:

    Jag har för övrigt tappat sju kilo. Syns inte ett skit pga de enorma brösten. Blä.

  5. Jenny Bombs Says:

    Hur fan har du motiverat dig? Hur lång tid har det tagit, och hur hård har du varit (OBS, ej penis- eller bajsrelaterad fråga)? Som de flesta andra(typ) hade jag ätstörningar i gymnasiet och har så himla svårt att ha matregler och sånt nu, eftersom det är just reglerna som får min hjärna att balla ur och gör så att jag blir sexton igen.

    Även om jag går ner ibland så är brösten lika stora. Det känns som att det är där fettet försvinner sist. Så jobbigt att få dubbelbröst när Bh:arna blir för små. Jag önskar mindre bröst, typ nu. Har du något tips?

    • kvinnopartaj Says:

      Motiverat mig med foton på min gamla kropp, det har gått ca 1 kg i veckan. Jag har köpt ny bh med julklappsbidrag från Siv. Skriv in dig på VV. Det funkar,du blir mätt och få regler att följa.

  6. Kicki Says:

    När ska ni upplysa LD om att hon inte vinner guldpennan?

  7. Sören Says:

    Tuttar tack.

  8. winter formal dresses 2012 cheap Says:

    Magnificent items from anyone, man. I’ve realize your stuff previous to and you happen to be just too great. I in fact like what you’ve acquired here, really like what you are stating and just how you say it. You ensure it is entertaining and also you still care for to preserve it sensible. I can not wait you just read far more from an individual. This is really a tremendous web page.

Kommentera

