Google it

Neeej det är ingen som är sur på LD chilla för i helv. Hon och Sessan har ju blitt såhär –><– tajta efter att de lekit i radio och Sessan i livesändning var tvungen att hjälpa kvennan i nöd när hen hade förväxlat menskoppen något av genusbarnens utflyktstermos. Såna där delade nära röven upplevelser gör något med människors relation.

Men vi älskar Sessan ändå. Hon har nu blivit PR-ansvarig:

20130425-194652.jpg

/Siv

4 svar to “Google it”

  1. Flisan Says:

    Haha, ja, den där apan skulle jag vilja spy på!

  2. Clementine Says:

    Jo, jag är sur på LD.

  3. sofie Says:

    Ironiskt att ni ber andra att chilla. Jag får ont i huvudet av att läsa er blogg pga den hetsigt hysteriska tonen. Huj.

    Förresten, ni mobbade era klasskamrater i skolan, eller hur?

  4. Evelina Says:

    Hahaha, Sofie.. Vet inte vem du syftar på, men synd jag inte såg din intelligenta och skarpa slutsats lite tidigare!! Jag som alltid undrat varför jag får så ont i skallen när jag läser bloggar på Internätet.. Måste ju vara innehållet, såklart. Inte surfningen och timmarna vid dataskärmen i sej – nu väckte du ju ett väldigt intressant perspektiv.

    Men förresten – på tal om mobbing – tror verkligen att alla våra övriga storbloggare AAAALDRIG mobbat någon i sina dagar. LD t.ex. verkar vara from som ett lamm, och aldrig köra med elaka förminskande ”jag-är-mkt-bättre-än-dej”-påhopp på andra offentliga personer…. (!) Som ett lamm var ordet.

Kommentera

