Podcast och resultaten av den.

20130501-072236.jpg

Är det här en sån där bild som talar för sig själv?
att livet blir mycket roligare om man piffar till det lite.
Jag kommer att medverka i Åhlens reklamsnutt,ni vet och säga ” hej, jag heter Sessan , lite glitter på medicinburken….”

Åhlens frågade lustigt nog efter att Underbara Clara, Elsa Billgren och jag suttit och spånat på en podcast som skulle heta ” tuff brud i lyxförpackning” eller alltså…jag hade den idén och tänkte kontakta dem om det men det blev aldrig av. Och jag hoppas Åhlens hör av sig för jag tror jag gör så sjukt mycket bättre tv än Jessica Folcker.

Concertan här ovan är vad man skulle kunna säga en tuff brud i lyxförpackning en tuff brud i snyggt fodral, ett litet stycke dynamit, maskerad till nåt riktigt vackert och upplyftande.

/Sessan. Nu med vine.

3 svar to “Podcast och resultaten av den.”

  1. lilla S | livet efter studenten Says:

    Det hade varit en mycket märklig podcast, hade lyssnat!

  2. kvinnopartaj Says:

    Funkar finfint för impulskontrollen right? Ingen paljettad pudel som ränner runt i Huddinge nu?

Kommentera

