SE INTE SÅ SUR UT

Bröl…en flinta på grillen perhaps, rosé och lite ligga. Jeanskorts med fickor som sticker fram nere, Fryeboots, ”ruffsigt” hår och fjäderörhängen. Sotat ALLTID SOTAT. Snart KP.

Nirå?

20130510-064540.jpg

8 svar to “SE INTE SÅ SUR UT”

  1. Benji Says:

    Och pollen.

    Om alla människor bara tar sig tid att hugga ner en liten björkjävel. En enda! Så skulle vi kanske komma någon vart. Men nänäh, alla jävlar är så jävla själviska hela jävla tiden.

    Skit i mig bara gör det.

  2. Klara Says:

    Snälla kp, kan ni inte skriva ett inlägg om att lady dahmer vill bli nominerad till guldpennan? Lol lol bröööööööl, jag skiter ut finare ord än vad alla författare tillsammans nånsin skrivit. (fast blir ändå alltid ”misstolkad”, konstigt konstigt)

  3. Kalle Says:

    Jag tycker inte någon som så våldsamt sågar alla som inte har samma syn på livet som en själv ska ha några priser över huvudtaget.

  4. Clementine Says:

    Hasbeens, ankel/ankar-tatuering, rak i ryggen och ett smirk som spricker upp i ett stort vitt leende, glittrande bruna ögon (ej sotade, men märk väl, markerade) – Boom! Medelålders snubben med fru och döttrar kan knappt stanna i byxorna inne på Smart Eyes. Precis som om jag vill ha honom, hahahaha! Jag föredrar mörkare kött nuförtiden. Vilt.

    • Ia Says:

      jag funderar på att bli vegetarian.
      Men fortsätter köra på sotade gröna eller bruna ögon eller svart eyelinervinge.

  5. Kerstin Says:

    Uppsatsbakis.

Kommentera

