Och för övrigt …

… så ville jag ändå inte bli firad idag😦

… kan man likväl fundera över vad det betyder att typ 80 % av alla mammor jag känner har spridit en viss fotostatkopierad pamflett från 1921 rörande det korrekta Mors dags-firandet

… väljer jag att högtidlighålla den 26 maj 2013 av en helt annan anledning, nämligen att det idag är exakt ett år sen jag för första gången träffade fyra fullständigt briljanta människor som nu TACK OCH LOV tillhör toppskiktet i min vänskapskrets och som är roligare, smartare, mer genomtänkta, roligare, snyggare och framför allt ROLIGARE än de allra flesta. Herreguuuuuuud att det kan finnas såna här personer. Hos mig. Min livskvalitet, som var klart godkänd innan, ökade lik förbannat med ca tusen procent efter den här dagen för ett år sen.

Ja ja ja jag ska sluta nu.

8 svar to “Och för övrigt …”

  1. Clementine Says:

    Håller med igen. Om det inte vore för er hade jag inte lärt känna Josse och Micke, Ksomivem, Ia, er osv. Jag har så mycket roligare nu än jag haft på många många år.

  2. Siv Says:

    JAA gulle-Maggan, du bröt dig in så stiligt alltså. Fyfan så lycklig lotten eeeee….!

  3. Kerstin Says:

    Lipar lite nu. Om bara ungefär en vecka är det dags igen❤

  4. Carina Says:

Kommentera

