One size fits jävligt få

Eftersom bloggberry ofta beskylls för att vara exkluderande så vill jag bara säga att JAA HELLRE DE GÅNGER TRE än att ba ”åh alla ska med, för jag vet precis vad alla behöver blaha blaha schmenus för dummies”.

Och så ba nähä 1.0 versionen kunde jag inte relatera till och one size fittar inte alls mig. Om man inte ens får plats i ”alla” så är det ju… Så är man ju… Ja ni fattar. Smällfet.

3 svar to “One size fits jävligt få”

  1. burgschki Says:

    Fast nu är ju Internet bevisligen ett dagis där ALLA ska kunna leka med alla och din kotte är min kotte och herregud stör nu inte KÖRSÅNGEN med ditt gnäll. Ingen vill leka med en negativus!!

  2. Ia Says:

    Jag ska tex starta ett band där ingen jävel får vara med.

  3. sherri hill 2425 light pink Says:

    How have you help make your site look this particular cool. Email me should you possibly may and discuss your wisdom. Id be appreciative!

Kommentera

