När man är het, sexig och fitt och hånglar med nån dito på en bil

tumblr_lgmnl5XbCA1qh7487o1_r2_500

6 svar to “När man är het, sexig och fitt och hånglar med nån dito på en bil”

  1. Clementine Says:

    Eller på en köksbänk, eller ett köksbord eller en fotbollsläktare eller balkong eller övergångsbro eller fleecefilt eller bakom hyllorna på HK Stigis (bredvid jordnötssmöret) eller i tvättstugan eller inne på toa på lokal eller i hissen eller i taxin eller i duschen eller på hotel…

  2. Ia Says:

    jag grovhånglade med en skolkamrat på hans nissanhuv ute i skogen på insparksfesthelg i gymnasiet. Gravt onykter. Vaknade upp med en annan skolkamrat i sovsäcken ett halvt dygn senare. Vilka tider det var!

  3. Tetra Says:

    När man lämnar bilen igång så att det drar en jävla massa bensin samt bilen konstant låter så att man blir stressad av ljudet. Eller så kan man bara ha strålkastarna igång, hångla, ha sex i en buske någonstans, vakna upp dagen därpå bara för att upptäcka att bilbatteriet är totalt urladdat.
    Eller är det bara jag som är så pessimistisk? Kanske för att min bil låter ungefär lika mycket som en traktor och drar 1,2 liter milen.

  4. smultris Says:

    Jag vrålhånglade med en kille på ett flipperspel en gång, han kom in i kapprummet där jag stod och bara lyfte upp mig på spelet. Mmmm, jag säger detsamma som Ia… vilka tider det var😀

  5. Gloria Says:

    Och jäklar vad strongt, jag hade nog bara tänkt på Jodie Foster och den där läbbiga filmen.

Kommentera

