Så många proteströrelser …

Asså felåt vi hinner lixom inte blogga så mkt nu, fullt upptagna med att solidarisera oss med hbt-rörelsen eller ja främst bögkillar som trakasseras pga sin läggning, så vi har luggit med svinmånga killar på väldigt kort tid. Hann tyvärr inte bära vår självtillräcklighet och felriktade lojalitet på huvudet igår heller 😥 … men imorgon är det dags för CTChickenTuna-upproret, då vi kommer att göra 200 skvatts innan frukost samt klä oss i hotpants och sport-bh för att visa vårt stöd för medelålders småbarnsmammor som vill träna för att ha länets tajtaste stjert, ej för att ha roligt och känna sig själv.

Kort sagt, vi jobbar för att motverka fördomar, intolerans och påtvingade normer på vårt eget lilla vis. Puss hej!

Etiketter:

6 svar to “Så många proteströrelser …”

  1. Grillfest Says:

    Men jag då, jag då??

    Måste ju välja, kan inte bara vara åskådare. Hatar att vara tjock, hatar det. Spelar ingen roll att jag kan ta av mig sumodräkten efter gubbslems AWn.
    Hinner inte skriva mer har en del uppror att styra. Det blir ju inget om man inte gör så att det blir något såklart. Joina oss imorgon när vi marscherar till Annie Lööf i det stora förskinnsupproret. Kan bli centerns sista riktigt viktiga fråga innan platt fall. #rätten #att #ha #förskinnet #kvar. (Eller åtminstonne rena knivar när doktorn skär av det).

  2. Josef Boberg Says:

    ”Kort sagt, vi jobbar för att motverka fördomar, intolerans och påtvingade normer på vårt eget lilla vis.”

    Det gör jag med på mitt lilla vis. / Josef 🙄

Kommentera

