Sessan kan ju pulla off vadsomhelst, men har jag tagit mig vatten över huvudet med denna urringning?

20120929-194811.jpg

12 svar to “Sessan kan ju pulla off vadsomhelst, men har jag tagit mig vatten över huvudet med denna urringning?”

  1. Clementine Says:

    Var är ”POW”-skyltarna?! Jag känner mig förolämpad! Tycker att ni åtminstone kunde ammat Michel eller något. /Mvh Kränkt Vit Kvinna (feminist)

  2. Ia Says:

    KVINNOPARTAJ!!!

  3. Ksomivem Says:

    Nej nej. Funkar lika fint på er båda!

  4. Patsy Says:

    HAHA JAG ÄLSKAR ER! (och tuttar)

  5. Grillfest Says:

    Sprit, bröst och en prickig vaxduk. Det är ju fan värsta Mankell inledningen på något episkt.
    Någon lycklig själ kommer att behöva kontrollera så att inte allt hamnar huller om buller innan natten biter sig fast.
    @AF, var fan annonserar ni dessa jobb???

  6. ola Says:

    Härligt, tack för runken.

  7. Ta en till | kvinnopartaj Says:

    […] Favoritnaket i repris 1. […]

  8. Eva Lillham Says:

    Instämmer med ola, den vänstra fifin var vackrare än den högra.

  9. lucky magazine Says:

    I like this website its a master peace ! Glad I found this on google. “Tears are the rinse water of an unhappy heart.” by Raynor Schein.

  10. David Says:

    Äckliga bröst till höger *kräks*

  11. Anonym Says:

    shit ja, en annan sprutar

Lämna en kommentar