Kvinnor som kämpar med att dricka vatten

Image

Min första association här handlade inte direkt om vatten, utan helt andra vätskor.

The Hairpin: alltid en garanterad källa till goda skratt och fröjd och gamman. Så spot on liksom. Vatten ändå, det kan verkligen vara så himla knepigt att få i sig.

Tipset kommer från Genusfotografen, som också har skrivit en sjukt bra artikel om hur kvinnor avporträtteras i olika tidningar. Ball.

Och tipset om Genusfotografen kommer från min kusin, som är sådär allmänt bra att ha.

Tjingeling, Mags

(oj nu låter det som att jag förlöjligar Hårnålen, men det gör jag ju inte. Jag bara… jag vet inte. Kreverar lite stillsamt)

Etiketter:

6 svar to “Kvinnor som kämpar med att dricka vatten”

  1. Janica Says:

    Sexigt. Det ska jag prova imorgon på avdelningsfrukosten, fast med kaffe dårå.

  2. Anonym Says:

    Kontrar med den här: http://thehairpin.com/2011/01/women-laughing-alone-with-salad/

  3. Mård Says:

    Det där var alltså jag som kommenterade. Bjuder på den här fina för fadäsen: http://www.petapixel.com/2011/10/04/men-photographed-in-stereotypically-female-poses/

  4. Ebba Says:

    Jag gillar The Hairpin så mycket att jag inte läser den. Den är liksom FÖR bra. Jag blir fast i flera timmar

  5. blablaplah Says:

    Jag har också det här problemet ju. Jäkligt knepigt att dricka vatten.

    Vet inte vad jag ska göra. Kanske LCHF-dieten kan hjälpa mig?

Kommentera

