Fråga inte vad kvinnopartaj kan göra för dig, fråga vad du kan göra för kvinnopartaj

Ni kan ge oss lite önskerubriker.

12 svar to “Fråga inte vad kvinnopartaj kan göra för dig, fråga vad du kan göra för kvinnopartaj”

  1. Clementine Says:

    Något om sill. Eller kött.

  2. Säkra Källor Says:

    ”Den mest minnesvärda julen i min dysfunktionella familj.”

  3. Adori Says:

    ”Hur kvinnor ska festa tillsammans!”

  4. Grillfest Says:

    Vattnets betydelse för sjöfarten.

  5. Grillfest Says:

    Nej, nej jag ångrar mig. Inget sjöfartstjaffs.
    ”Om jag hade en kalender med 24 minnesluckor att nu komma ihåg”

  6. Okinava Says:

    Jag vill läsa något om nörderi!

  7. Clementine Says:

    Jag vill ha en post om 2pac och LD!

  8. VFittan Says:

    Jag är kanske inte med i the cool kids’ gang, men vad sägs om ”tillfällen då jag som kvinna ville knulla men blev hånad för det”?

  9. Topsie Says:

    Jag vill höra om jävla skitrelationer (inom familj eller partner) då ni golvat till dem rejält (verbalt??? Kanske) och så har ni vunnit. Alltså lite ”word!”-ögonblick. Obs kan vara förvirrande.

  10. adrenalin Says:

    ”Varför är det så värdelöst att knulla när man är full? Det är ju först då man lyckas få med någon hem” Åja, jag snackar, men jag minns nog hur det var, för femton år sedan, när jag var singel. Hur värdo det var, man fick hem någon stackare och så kändes det…knappt alls. Bättre var då bakis-sexet. Bakis-sex är bannemig det bästa.

  11. Ia Says:

    Men hallå!!!
    KOMMER DET MER??!!

Lämna en kommentar